Сергій Сидорчик, керівник центрального регіону:
– Сергію, як почуваєтеся в новій ролі? Які основні цілі бачите тепер перед собою?
Я почуваюся натхненно й відповідально. Хоч регіон називається Центральним, він об’єднує міста з різних частин України: від Рівного, Луцька й Хмельницького на заході до Житомира та Києва на півночі, і Вінниці, Кропивницького та Черкас у центрі. Ми присутні в багатьох містах, і для мене важливо, щоб кожен колега відчував себе частиною SoftServe, незалежно від локації.
Усі міста для нас важливі, а Київ, як столиця та найбільший ІТ-хаб, має додаткову стратегічну роль у розвитку компанії. Мій фокус — підтримувати локальні ком’юніті, розвивати команди та зберігати цінності, які залишаються незмінними вже 12 років моєї роботи в SoftServe.
– Як сьогодні живе рівненський офіс SoftServe? Що найбільше змінилося за останні кілька років?
За останні роки ми стали ще більш гнучкими та об’єднаними. Ми навчилися працювати в умовах війни, бути відповідальними одне за одного й за результат. Це загартувало нас і сформувало ще міцнішу культуру взаємопідтримки.
Що стосується формату роботи — він змінився. Звісно, багато хто працює з дому, але водночас ми бачимо, як люди повертаються в офіс: на зустрічі, командні активності, просто щоб побачити колег.
Цифри теж говорять самі за себе. Наприклад, eNPS у Рівному за перший квартал цього року склав 83 — це дуже високий показник, який свідчить про задоволення, залученість і лояльність команди. Це чіткий сигнал: ми на правильному шляху, і люди відчувають підтримку навіть у непрості часи.
– Які соціальні ініціативи компанії діють зараз?
Соціальна відповідальність для нас — частина культури компанії. У SoftServe діють чимало ініціатив — як великі, національного масштабу, так і локальні. Наш фонд Open Eyes з початку повномасштабної війни передав сотні авто швидкої на фронт — це ті машини, які рятують життя щодня. Зовсім нещодавно ми разом з гуртом «Океан Ельзи» запустили новий етап ініціативи Drive for Life — хочемо зібрати кошти на 50 РЕБів.
Також в офісах діють локальні ініціативи. У Рівному ми регулярно проводимо дні донора. Разом із фондом Яніни Соколової з початку року 15 наших колег уже стали донорами крові. Це ті важливі ініціативи які ми можемо робити прямо тут і зараз.
– Чому важливо для SoftServe залишатися активним гравцем у житті міста?
Ми — частина міста. Тут живуть наші колеги, їхні родини, навчаються студенти, з якими ми працюємо. І якщо хочемо бачити сильну і відповідальну спільноту — маємо бути її активним учасником.
SoftServe завжди підтримував освіту, і особливо зараз, у час війни, ми відчуваємо ще більшу відповідальність за молоде покоління. Інвестуючи в освіту, ми фактично інвестуємо в майбутнє країни. Ми тісно співпрацюємо з університетами та викладачами, розвиваємо нашу SoftServe Academy, допомагаємо молоді отримати актуальні знання й шанс на хорошу кар’єру.
– Як SoftServe співпрацює з рівненськими університетами чи навчальними закладами?
Ми вже тривалий час співпрацюємо з провідними закладами вищої освіти регіону. Зокрема, маємо трьох партнерів у Рівненській області.
Ця співпраця багатовекторна. Ми відкриваємо можливості для студентів: стажування, виробнича практика, навчальні курси, участь у подіях. Працюємо і з викладачами — проводимо для них вебінари, програми з підвищення кваліфікації, беремо участь в оновленні освітніх програм. У нас навіть є брендована аудиторія в одному з університетів-партнерів.
– Чи є історії випускників місцевих ЗВО, які потім стали частиною команди в Рівному?
Так, понад половину команди складають саме їхні випускники. Найчастіший шлях до компанії — університет, стажування в SoftServe Academy, і далі — приєднання до команди SoftServe.
– Як змінилася підтримка спеціалістів у час повномасштабної війни? Чи зросла увага до ментального здоров’я?
Так, безумовно. Повномасштабна війна змінила реальність, в якій ми живемо й працюємо. Це постійне напруження, тривожність, нестабільність — і в таких умовах важливо мати не лише професійну підтримку, а й людську.
У SoftServe ми дбаємо про well-being наших колег. Кожен спеціаліст може отримати до чотирьох безкоштовних консультацій з психологом щомісяця. Крім того, ми проводимо тематичні лекції, вебінари, інтерактивні сесії — все це формує простір, де людина може отримати підтримку, поговорити про важливе й відновити сили.
Ми адаптуємо ініціативи під потреби команди. Наприклад, додали два додаткові self-care дні до відпустки — це можливість перезавантажитись, подбати про себе в складний час. І, звісно, зберігаємо можливість працювати дистанційно — це теж частина нашої турботи.
У Рівному ми створюємо не лише робоче середовище, а й спільноту. У нас регулярно відбуваються зустрічі, настільні ігри, CSR-активності — арт-терапія, чайні церемонії, медитації. Ми маємо серію психологічних сетів: про стресостійкість, конфлікти, екологічну комунікацію, саморозвиток. Це вже стало певною спільнотою в межах офісу.
– Які ще активності є для працівників? Чи об’єднуються вони в ком’юніті за інтересами?
Команда — це не тільки про ефективну роботу, а й про взаємодію поза проєктами. У нас активно розвиваються внутрішні ком’юніті за інтересами, і це дуже надихає.
Є спортивні ініціативи — наприклад, тенісні й більярдні турніри, активності просто неба. Це про підтримку здоров’я, командний дух і драйв.
Маємо креативні вечори — справжній простір для самовираження. Тут і ліплення з глини, і малювання, аплікації — кожен може спробувати щось нове, перезавантажитись після робочого дня, знайти однодумців. На такі події запрошуємо тренерів та експертів ззовні, які знайомлять нашу команду з новим досвідом.
Також дуже популярні настільні ігри — це можливість не лише відпочити, а й побачити колег з іншого боку — як людей, з якими цікаво грати, обговорювати, сміятись. Усе це створює міцну команду — не лише професіоналів, а й людей, яким хочеться бути разом, підтримувати одне одного.
– Розкажіть більше про ініціативи компанії щодо реінтеграції ветеранів. Чи є в Рівному приклади такої підтримки?
Станом на серпень цього року в лавах ЗСУ та інших сил оборони перебувають 407 наших колег, 55 демобілізованих колег повернулись до роботи в компанії. SoftServe реалізує комплексну програму підтримки ветеранів. Вона включає: Вона включає:
- Розширений пакет бенефітів (покращене медичне страхування, необмежені консультації з психологами)
- Додаткова відпустка після служби
- Навчання та перекваліфікація
- Підтримка спільноти (усі ветерани мають доступ до внутрішнього ком’юніті, тренінгів і сертифікацій)
- Індивідуальний підхід — якщо стандартна програма не покриває якихось потреб, спеціаліст завжди може звернутись по персоналізовану підтримку.
У Рівному ми вже маємо три приклади повернення колег із військової служби, і кожна така історія для нас дуже цінна. Це не просто повернення до професії — це про силу спільноти, підтримку одне одного й важливість створення безпечного простору.
– Які плани має компанія в Рівному? Чи можете поділитися частиною з них?
Наш фокус — зберегти стабільну екосистему для фахівців, посилювати спільноту та створювати простір, де кожен може реалізовувати свій потенціал. Рівне залишається важливою частиною SoftServe, і ми й надалі інвестуватимемо у розвиток регіону — через підтримку спеціалістів, освітні та соціальні ініціативи, а також через створення нових можливостей для тих, хто хоче будувати кар’єру в ІТ.
Про SoftServe
SoftServe — найбільша глобальна ІТ-компанія з українським корінням, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг. Понад 11 000 співробітників працюють у більш як 60 офісах, що розміщені від Сан-Франциско до Дубаю.
Головний офіс компанії розташований в Остіні (США). Компанія працює над понад 900 активними проєктами для клієнтів у країнах Північної Америки, ЄС, та Азії. Клієнтами SoftServe є такі компанії як IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein, Spillman Technologies та інші. SoftServe є партнером Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, NVIDIA та інших великих технологічних компаній.
на правах реклами