Не починайте дзвінок зі слів: «слухаю», «так», «алло»: які правила телефонної розмови?

Всього 4 правила для ввічливого діалогу

Початок телефонної розмови має велике значення і важливу роль у спілкуванні. А перші слова у розмові з незнайомою людиною можуть встановити тон усієї подальшої бесіди.

Однак не всі поширені слова варто говорити у розмові телефоном. Про те, як правильно вести телефону розмову у себе в Instagram розповів тренер з ораторської майстерності Павло Мацьопа.

За словами експерта, використання популярних фраз «алло», «так», «слухаю» – може бути сприйняте, як неввічливе або незацікавлене. Тому може погано вплинути на подальшу розмову. Є значно кращі фрази, які будуть звучати більш тактовно.

Правило 1

Починати розмову потрібно з привітання: «доброго ранку, «добрий день», «вітаю». Після цього запитайте людину чи зручно їй зараз спілкуватися. Якщо ви почули позитивну відповідь – продовжуйте. Якщо ні – спитайте, коли можна перетелефонувати.

Правило 2

Коли закінчуєте бесіду, обов’язково попрощайтеся та дочекайтеся останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше – не тактовно.

Правило 3

При досягненні певних домовленостей обов’язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.

Правило 4

Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви. За правилами етикету закінчує бесіду то, хто телефонував.

Джерело: РБК-Україна

Джерело

Новини Рівного