Як це торкнеться покупців?
Великі польські супермаркети славляться продукцією власних брендів.
За ними часто стоять відомі компанії, які продають свою продукцію за вищими цінами, ніж аналогічні в зміненій упаковці, під брендом дискаунтера.
Польський уряд має намір серйозно взятися за нормалізацію цього ринку і не виключає можливості обмеження власних торгових марок у магазинах.
Продукція під такими брендами продається за нижчими цінами, але часто виробляється на замовлення на відомих підприємствах. Виробник має бути впевнений, що отримає справедливу оплату за свою продукцію.
Гарантією цього можуть бути законодавчі обмеження для власних торгових марок у магазинах.
Ми розглядаємо питання щодо визначення відсотка максимальної частки власних брендів у пропозиції магазинів, щоб вони не вигравали у флагманських брендів тих чи інших компаній, – пояснюють в Мінагрополітики Польщі.
Раніше на тему змін у супермаркетах Польщі ми писали:
Вдарить по кишені кожного: за кілька тижнів у Польщі відчутно подорожчають основні продукти харчування
Джерело: businessinsider