Зміни запровадили кілька днів тому
З початку червня 2025 року фінансова установа впровадила новий стандарт комунікації з клієнтами. Відтепер банк здійснюватиме дзвінки українцям винятково з номера 3700.
У ПриватБанку наголошують, що така ініціатива має низку переваг. Зокрема, це забезпечить ефективніший захист від шахраїв, які дзвонять із підроблених номерів, представляючись працівниками банку, щоб заволодіти фінансами клієнтів, пише pmg.
Нововведення також сприятиме підвищенню довіри українців до зв’язку з банком, адже клієнти будуть упевнені у спілкуванні саме з офіційними представниками установи.
Дзвінки з номера 3700 отримуватимуть ті клієнти, які знаходяться на території України та чиї номерні оператори зареєстровані в Vodafone, Lifecell або Київстар.
Однак, у разі потреби банк може телефонувати і з інших номерів.
Для перевірки, що дзвінок дійсно надходить від банку, клієнти можуть скористатися функцією підтвердження у Приват24. Що стосується корпоративних клієнтів, для них, як і раніше, будуть доступні дзвінки від менеджерів.
Крім того, ПриватБанк підкреслив, що його співробітники не здійснюють дзвінків через Telegram, Viber чи інші месенджери. Якщо ви отримали такий виклик, це ймовірно шахраї, які намагаються отримати доступ до вашого рахунку.