«Це місце ніби притягує ДТП і добре, якщо обійдеться лише травмами, а не смертю когось із учасників. Дорога хороша, тож деякі водії інколи не збавляють швидкості», — кажуть рівняни. Район поблизу водонапірної вежі на Соборній уже давно має недобру славу. Перехожі тут постійно ризикують потрапити під колеса авто. Хоча пішохідний перехід тут є і він освітлений — але нерегульований. За інформацією патрульної поліції, лише протягом 2024 року на ньому сталося чотири автопригоди з травмованими.
Ця проблема допекла навіть військовим, тож командир однієї з військових частин неподалік звернувся до міської ради Рівного з проханням облаштувати там острівець безпеки, а також світлофор. Ситуацію нещодавно вкотре обговорювали на координаційній раді з питань безпеки руху.
Руслан Гудима, директор департаменту інфраструктури та благоустрою міста:
— Біля вежі справді зберігається підвищена небезпека. Станом на сьогодні іде проєктування світлофорного об’єкта, тому що там не виходить за рахунок острівця безпеки залишити дорогу в її параметрах. Встановимо світлофор на вимогу — тобто з кнопкою. Уже на найближчу сесію готуємо документацію, щоб податися на розроблення проєкту з капітального ремонту цієї ділянки.
Є ще схожий перехід на Соборній, 461, де поворот до «Хіміка» — там встановили камеру фіксації перевищення швидкості. У патрульній поліції сказали, що це уже дозволило значно знизити швидкість руху транспорту на цій ділянці і зменшило можливість аварійних ситуацій.
В подальшому також подумають, як убезпечити для пішоходів усю ділянку Соборної, що тягнеться на 3 км від Луцького кільця і до повороту на вул. Коцюбинського.
Андрій Шевчук, начальник відділу генплану міського управління архітектури:
— Тут велика інтенсивність руху. А таких нерегульованих переходів на цій ділянці Соборної є чотири. Там з певною періодичністю трапляються страшні аварії з жертвами або важким каліцтвом. Хтось зупиняється у правій крайній смузі, бо пропускає людей на переході, а якщо поряд водій по іншій смузі руху випереджає, то він може «знести» пішоходів. Якщо порахуємо статистику по цих переходах за 4–5 років, то кожен з них — смертельний. Тому важливо прийняти комплексне рішення, щоб була єдина схема організації дорожнього руху.
Олена РАКС.